onsdag 12 december 2012

Älskling, det är något du måste veta.

Rädslan över att förlora dig har aldrig varit så stark,
Och fruktan har aldrig varit så stor.
Ligger sömnlös om nätterna för att få ihop alla pusselbitar,
Men spelar ingen roll hur mycket jag försöker.
Det saknas alltid en bit eller två.
Rädslan över att något försöker ta dig ifrån mig och göra det som är mitt allt till sitt.
Det existerar inte i min värld, en värld utan ditt leende, utan din trygga famn runt om mig, det är ingen värld jag vill leva i. Önskar bara att alla dessa respektlösa människor som enbart är ute efter att såra och förstöra kunde försvinna. Livet hade varit så mycket enklare utan alla dessa problem och gåtor.
Jag är vanligtvis inte svartsjuk utav mig, inte alls. Men det som är mitt är mitt, och jag har ingen större lust att dela med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar